Han finns min vän, han finns…

Vart tog originalet vägen? Finns det några exemplar kvar av honom?

Eller finns det bara ett original som någon redan har använt och sen slarvat bort? Eller ännu värre, har hon gömt honom?


Vill ha en sån där...


Har sätt på film i min säng och sovit, efter tre filmer kändes det skumt att sitta och titta på mästervärk som ändå inte finns på riktigt!


För det är väll bara i de vildaste fantasierna som han existerar? Han som kan läsa ens tankar, som vet precis vad man vill ha och när man vill ha det! Han som vet vad ens dröm date är och som ordnar allt utan att gnälla på att det är för kallt eller för skumt...


Ja, flickor...


Om ni hittar honom så släpp honom för en sekund! Han är sällsynt och värd allt!


Men det värsta är att man bara stöter på honom en gång i livet (om man inte är en sån djävel med massa tur, för då kanske han förlåter en när man har slarvat bort honom!)!


Så vad ska en stackare göra i väntan på prins charming?


Ja, det beror på vad denna "stackare" är för flicka... Pappas flicka kanske ska hålla sig lugn, vilket lilla fröken duktig också gör. Men någon lite vild och självständig? Ja, hon får roa sig undertiden och hoppas på att han inte är en hemma kille!



"I can live only wholly with you or not at all...Be calm, only by a calm consideration of our existence can we achieve our purpose to live together - Be calm - love me - today - yesterday - what tearful longings for you - you - you - my life - my all - farewell. Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved.

ever thine
ever mine
ever ours"

- Ludwig van Beethoven




Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

:'(

JAG VILL HA SEX MED HAN! JAG ERKÄNNER, OKEJ?!

2008-11-11 @ 16:15:58
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0