Thank you Mr Obama jag blev 100kr rikare

Jag har alltid rätt när det gäller känslan i magen!

Jag sade juh att han skulle vinna! Men du trodde inte på mig! Men W.C., du är nu skyldig mig 100kr :P

Men jag ska vara snäll, ta dina pengar och fira istället! Det får bli min grattis present till dig :)


Jag tror på förändringar, på det goda i mänskligheten, på att det fortfarande finns godhet i världen, jag tror på att alla har samma chanser i livet men att man själv väljer hur man vill använda dessa chanser!

Jag tror, därför kan jag och vågar jag tro på det goda i alla människor. Det finns fast man inte alltid ser det!


Gör världen bättre gör en god gärning för en annan människa! (Det kan vara allt från att hålla upp en dörr, plocka upp något någon tappat, bära mat kassar, diska istället för föräldrarna, överraska med blommor, ja låt godhetens fantasi sväva fritt!)




Dagens I-landsprovlem: Värmeljusen är slut...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0