P.H. -HAHA, VAD ÄR DITT pH-VÄRDE? (A)

Pierre vill att jag skulle dissa vissa saker på min blogg...

Jag vill självklart göra det men det känns som person angrepp... Så därför tvekar jag just nu. Men det kommer sluta med att jag gör det ändå! Måste bara vänta på rätt tidpunkt...  


Men nu ska vi prata om min kära vän Pierre med den sköna sängen (eller vad säger du Ohman? ;)). Nu är det så att jag har bestämt att han ska med på bio och se en film med mig, dock vet han inte om detta (förrän han läst detta) än!


Men grejen är att jag tror att han är rätt anti den här filmen :(

Men jag tänker muta och hota honom! :D Jag är rätt bra på båda (eller vad säger du Pierre? (A)) :P


Oooo, kan jag låna din piska till/på luciakampanjen?


Jag tänker testa hur långt du kan gå, fram till jul ska jag göra allt för att du ska bli sur på mig :D Speciellt prata på olika dialekter (som jag suger på) :D Vill testa dina gränser, du är nämligen för snäll ibland :P


Nu har du fått ditt inlägg :D Hoppas att du är nöjd :D


Ps. Tips om bra musik? (A)


xoxo :P


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Huh?

2008-11-18 @ 12:21:32

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0