Ljuset i mörkret

När världen sviker dig, finns det bara en sak att göra!

Några av er gör det utan att ens tänka på det, några gör det medvetet.


Nu kanske några av er undrar vad det är jag syftar på? Jo, alla dessa underbara vänner som man (JAG) har!


De gör en glad när man är ledsen, får en att skratta när man vill gråta, stärker ens självförtroende och bäst av allt får en att känna sig trygg i de värsta stunderna. Det är även dem som får en att ställa sig upp med huvudet högt när man har snubblat över sina egna fötter!


Så vad skulle jag göra utan er? Vad skulle alla andra göra utan er?


Tack för att ni finns <33 


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

Hejsan! Vad tycker du om att johan åkte ur idol?

2008-11-28 @ 22:46:33
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: moi

inga kommentarer :P

2008-11-29 @ 12:32:45
Postat av: sara

Hejsan! Vad tycker du om att Johan åkte ur idol?

2008-11-29 @ 14:08:04
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: moi

LOL, sara, behöver jag ens förklara :P hahahaha

2008-11-29 @ 14:10:52

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0