Kan jag få låna dina glasögon? Framtiden är nämligen lite suddig…

SACO-mässa idag!


Det var annorlunda, för nu gällde det att samla viktig info som gäller framtiden. Min framtid...


Men hittade lite av varje, det var kul stundtals men jobbig också. Eftersom jag suger på att säga nej, så tvingade de massa kataloger och annat på mig. Som jag sedan fick släpa på, träningsvärk imorgon gott folk!  


Tog tyvärr inga bilder trotts att jag hade kamera med mig. Jag skulle fota allt som intresserade mig så att jag senare kunde tänka tillbaka på mitt första intryck när jag skulle välja. Men efter som det var Plan A så var det bara att skrota den innan jag ens inledde den! För alla vet att Plan A har man bara för att någon har skapat en obestämd regel att A alltid måste komma före B!


Men det var väll kul, träffade massa annat folk som jag kände och fick en och annan penna (A)

Bäst av allt var Mälardalenshögskola som hade godast mandariner (enbart mandarinerna, tänker aldrig plugga hemma, bara om jag måste!)!


På bussen hem så hände det massa halvroliga saker, först när bussen börja åka så kom folket på att det fattades någon som inte hade kommit än! Men sen visade det sig att hon skulle stanna kvar i huvudstaden. Men det roligaste var när Matpojken, Gossip boy och emo-killen-som-inte-är-emo berättade att de hade fått träffa Blondinbella, då blev det fart på några tjejer i klassen som tyckte att det var orättvist att killarna hade fått träffa henne och inte dem!

Hahaha!


Ne, nu ska jag skriva klart den där hemska uppsatsen om det så blir det sista jag gör!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0