Kan du stava till studentliv?

Det här känns läskigt, det känns fel på något sätt...

För inte ska man väll veta vad man vill göra förresten av sitt liv när man är 18?


Man ska fortsätta fundera och testa sig fram...


Men inte jag inte!

Jag vet vad jag vill jobba med, vad jag vill uppnå. Jag vet allt jag tänker prova på och allt jag tänker göra!


Kommer jag att lyckas då?

Det, gottfolk, återstår att se!


Så när jag såg det i registret i LiU-katalogen, var det plötsligt solklart!

Det är allt vad jag önskat mig, allt det jag vill jobba med! Det är precis så som jag vill, kreativitet och problemlösning. Men bäst av allt är att man kan få nytta av språk man kan och annat man är bra på.


Men får se hur det blir, SACO-mässa på torsdag, kanske får fler alternativ efter det :D


Jag är lycklig nu...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0