jag vill vara 8 år...

Hela familjen är i full gång med att jul pynta huset.


När jag var liten brukade jag älska julen, inte för presenternas skull utan för all ljus och pynt som man hade. Det var som magi för mig, att sitta i ett mörkt vardagsrum med granen som enda ljuskälla.


Men de senaste åren så har allt blivit fel och konstigt... Julen har liksom blivit som... Jag vet inte...


Vi har ju inte firat jul hemma direkt, det känns konstigt att ta fram alla jul saker när man ändå inte kommer vara hemma under julen...


"Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man hade när man var liten..."


Vem vet, jag kanske kan få spela jultomte åt kusinernas barn och Emmi...


Bästa med julen är ändå att sitta bänkad framför teven och se alla filmer som går, självklart med varmchoklad och kakor!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0