jag vill inte!

Jag är trött på alla sjukhusbesök nu...

Det räcker nu!


Jag tänker inte sätta min fot på något sjukhus på 3 år nu! Enda gången sättet får bli genom ambulans! (För teknisksätt så sätter jag inte ner min fot då)


Hatar alla jävla läkare (utom morbror som är bäst) och deras dumma frågor, "Är du gravid?", "Har du slagit i huvudet tidigare?", "Gör det ont om jag trycker här?", "Tar du några mediciner?"...


- Jag är rädd för sprutor kan vi undvika det?

* Men sprutor är väll inte så farligt, det känns inte alls!

- Men jag är fortfarande rädd för dem...

* Äh! Titta bort nu så får du en spruta...


Vad är det som är så svårt att förstå? Värdelöst! Ge mig min säng så ska jag sova mig frisk!


Vad blir det, 5 läkarbesöket på knappt en månad? Jag hatar detta!


Tänker skicka dit pappa nästa gång, själv tänker jag ligga i min säng på säkert avstånd så kan de kommunicera med mig via telefon!


Jag klarar mig minsann utan deras hjälp! Jag är bäst på att klara mig själv, självständig? Ja, tack!


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

hhahah fuck you! :D låg där i en vecka och dom spruta mig minst 5-10 ggr/dag :D

SÖT MES du är <3 ahhaha



så. vad vill du ha i julklapp?

2008-11-25 @ 07:27:02
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hatar också sjukhus !

2008-11-28 @ 22:52:28
Postat av: moi

mes 4-life ^^ hahah <33

2008-11-29 @ 12:33:56
Postat av: moi

och du är? :P

2008-11-29 @ 12:34:22

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0