Jag blev inte våldtagen igår, blev du?

Vissa är trångsynta och drar alla över en kam!


Igår började man dagen med att baka och fixa, för mor fyller år idag :)

Hon fyller 40+ mer än så vågar jag inte avslöja, för då finns det risk att jag dör :P


Vid fem tiden kom Fancy och vi åkte vidare hem till Stoffler, där det bjöds på mat och drink. Den killen kan laga mat! Det var jättegott, bäst av allt var nog efterrätten, en sorts bär blandning med vaniljsås (kräm?).


Men såklart så skulle det kollas på film också! Först blev det en läskig film (på spanska), tro mig nu när jag säger att den var läskig en viss krulltott skrek till och med! Men om ni inte tror mig så ta och se filmen själva den heter "rec" som i record. För det handlar om ett tv-team som ska filma stadens brandmän under deras kvällsarbete, så rycker de ut på ett larm om en kvinna som satt fast i en hiss (eller något liknande) men så blir det plötsligt inspärrade i huset där den här kvinnan bor tillsammans med övriga hyresgäster... Fy, jag blunda halva filmen och sjöng på x antal låtar!


Sen kolla vi på en roligare film för att dämpa oron... SPIDER PIG, SPIDER PIG, does whatever a SPIDER PIG does, can he swing, from a web, no he cant, he's a pig, LOOK OOOUUUTTT!!!! He is a SPIDER PIG!!

Vet ni vilken film jag syftar på? :P


Senare bar det av hemåt, där det var middagsgäster som väntade. Så då fick man vara med på den festen också :)

Den sluta dock lite senare än vad det var tänkt så jag smög upp på mitt rum och däcka! En godnatt var det om man inte räknar med alla människor som skulle smsa mig var femte sekund och fråga saker som, "kan man ha röda trosor och rosa BH?" och den absolut bästa "sover du? Kan du gå in på min blogg nu jag kom precis hem...", ja... Vad ska man säga? Jag känner skumma människor <33


Ne, fysikprov på tisdag! Så nu ska jag plugga tills jag somnar (vilket är snart (A))...


Hörs sen :)


Ps. Väntar spänt på GossipBoy's första inlägg :P


Är du en tyst tiger?
Postat av: Loo - veckansblogg?

Vad tycker du om rehab med Rihanna?

2008-11-16 @ 13:55:09
URL: http://loem.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0