i'm not F*** okay!

Nu orkar jag inge mer! Nu vill jag bara åka bort på semester från allt! Det ska bli sååå skönt att få sitta hemma hos kusinerna och bara snacka skit om allt och alla och dricka te/varm choklad/nespresso framför en bra film!


Och sen shoppa, shoppa och shoppa lite till!


Jul i Linz och Nyår i Wien... Kanske en snabbis till Paris... Om jag hinner...


Jag orkar inte med det här mer!


N, E, A och N, sugen på att rädda mig? Det är bara att kidnappa mig, ni har gjort det för... (A)


12 stödord var det sen sova...


Fy!


Är du en tyst tiger?
Postat av: SANDRA

KUL MED MINIJULAFTON DEN TREDJE ADVENT ELLERHUR?? :D MYYYYYYYS. JULKLAPPSBYTE 50 KR BARA HIHIHIHIHIHIHIHI

2008-11-26 @ 11:49:19
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0