I know what you mean when you give me a flash of that smile

Well I can dance with you honey
If you think its funny
Does your mother know that youre out?
And I can chat with you baby
Flirt a little maybe
Does your mother know that youre out?


Hahaha, det kanske beror på filmen eller musiken... Det kan bero på bakelserna, eller fjärilarna... Men jag känner mig så flum! Det är underbart...


Jag tänker leva på den här känslan, ta fram den då och då och skratta.


Jag är mig själv, jag är som jag brukade vara! Inga skuldkänslor, ingen oro, inga måsten och bäst av allt ingen osäkerhet!


Snart är jag i österrike, för första gången på flera år så kommer jag att kunna slappna av och vara mig själv och inte bry mig om alla "tänk om"! Och efter det så är det paris som gäller, jag ska åka ditt innan sommaren! Jag måste... Måste fixa allt, fixa det där...


Paris... En av de bästa upplevelserna... Fast egentligen så var det inte paris utan Nantes, inte ens i mina vildaste fantasier trodde jag att det var möjligt... Så fel jag hade!


Jag har mycket att tänka på, många att räkna med...


(Jag håller alltid vad jag lovar :P Så därför tänker jag nämna dig :P Du sa aldrig hur mycket jag var tvungen att skriva :P "N, är bäst" (NOT :P ))


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0