Ha alltid fötterna på jorden annars hamnar du i rymden

Jag är körd! Jag har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra!


Mina damer och herrar, Novastar har inte fötterna kvar på jorden längre!


Hur gick det till då?

Jo, ni förstår att här om dagen så kom det ett brev på posten. Detta brev innehöll drömmar, hopp och massa annat. Så när innehållet granskades igenom så kunde inte mina ögon låta bli att blinka en extra gång, mina lungor tog ett djupt andetag och min kropp var på hel spänning!


Där nästan längst bak, där fanns det jag alltid drömt om (typ)!


Jag svävar, lever i en annan värld, trodde inte ens att detta var möjligt!


Lycklig <33


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0