guilty pleasure

Jag har ingen självdisciplin!


Igår kväll kom det folk över hitt, de hade med sig något av det godaste jag vet,

räkor!


Jag fick hålla mig borta från dem, fick inte ens vistas i samma rum! Precis som ett barn som inte får leka med tändstickor... Jag var jätteduktig... Tills folket åkte hem och det smaskiga räkorna låg obevakade på köksbordet!

Det här är helt sjukt!


Jag slänger mig över dem med en stor sked och glufsar i mig allt!


Om man ger sig in i leken så får man leken tåla!


Har legat på golvet i badrummet halva natten och andra halvan i mitt rum med en hink i närheten... Men inte nog med det, jag fick massa utslag! De på armarna har forsvunnit, men så klumpig som jag är så har jag kliat sönder några av de jag fick i ansiktet så nu har jag en sårskorpa över hela överläppen! Det svider och gör ont!


Pappa tvingar mig att smörja in det med kortisonsalva som gör det värre än vad det redan är!


"Nu har du lärt dig din läxa! Hur många gånger ska man behöva säga att du ska hålla dig borta från skaldjur?" (Pappa var inte så glad efter detta...)


Den glada nyheten är att det var så gott att det var (nästan) värt det!


Men om man är så osmart att man låter det ligga framme obevakat får man räkna med att något sådant händer!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0