Förlåt, jag tappa bort ditt hjärta…

Allt faller i bitar!

Hur ska jag behålla min tro, mitt hopp efter det som hänt? Hur ska jag kunna stå där ute och tro på något som ändå aldrig håller? Hur ska jag leva när min världsbild gått i bitar?

I nöd och lust, tills döden skiljer oss åt...


Äh, va fan (ursäkta språket)! lev livet så länge du kan det, vem bryr sig om resten?


Men på djupet... Så är allt krossat och förstört...


Har upptäckt att detta händer ofta, vadå förbannelse?


Vill åka till min öde ö mitt ute i ingenstans där ingen annan än jag bor, ditt bara jag hittar! Det ska inte finnas något läskigt där, vädret ska alltid vara bra, och oändligt med mat och rent vatten! Ingen snack om saken...

Min ö... Där bara jag bor. Där jag får vara ifred!


Nu ska jag se klart på min första bondfilm... Och nej tycker fortfarande inte om bondfilmer!  


Dagens I-landproblem: Jag måste köpa den där boken fort som fan får abstinensbesvär!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0