Ett samtal mellan X och Y

Y: "Tänker du säga det?"

X: "Nej... Tror inte det..."

Y: "Men du tänker på det nu?"

X: "..."

Y: "Det gör inget... Jag kan leva med det... du behöver inte må dåligt eller... Ja..."

X: "..."

Y: "Säg något... Snälla, vad tänker du på?"

X: "Vintern 2004..."

Y: "Förlåt..."

X: "Förlåt..."


Gissa vem?

Minnen gör ont ibland men det är tur att vänner alltid finns där när man behöver dem <33

Det är lätt att vända ryggen till och börja hata någon... Däremot är det en konst att stanna kvar och förlåta...

Jag vet vad jag vill, vet du vad du vill?


Vänner är som stjärnor, de finns alltid där även då man inte alltid ser dem.

Min vän är speciell, för vi håller ihop i alla lägen. Även då vi låtsas att vi hatar varandra, så kan ett telefonsamtal ställa allt till rätta!

Tack N du är en underbar vän!

ps. tack för samtalet...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0