En okänd värld där allt blir bra, eller?

Det börjar krypa närmare nu. Alla känslor, all ångest...

Det här är sista året i den trygga miljön som man fått ta del av på grundskolan och gymnasiet. Efter det här året så kan precis vad som hälst hända!


Men som tur är så finns det två vägar, den ena är en trygg väg där allt går relativt bra och man klarar av vardagen och den andra... Den ingen vill hamna i, "svackan".


Jag vet inte hur det kommer att se ut om ett halvår, jag vet inte vart jag kommer stå, jag vet inte vad jag kommer få ta del av. Men en sak är säkert, jag tänker försöka leva det här året som om det vore mitt sista år i livet! För vem vet vad som händer sen?  


Jag vill så gärna veta hur det kommer att bli! Det är som att läsa en spännande bok, jag bara måste läsa slutet innan jag fortsätter läsa den spännande delen. Men inte ord för ord utan vart tredje rad eller liknande...



Dagens I-landsproblem: Jag måste komma ihåg att ta med mig klubborna till skolan!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0