Drottningen av ett helgon

Ooo kom på en grej :)


Ett samtal hos doktorn igår:


Sjuksköterskan: "Vad heter du då? *ler vänligt*"

Jag: *bokstaverar mitt förnamn*

Sjuksköterskan: "Oj, vad vackert! Som drottningen av Jordanien *ler stort*"

Jag: *stum...* "Aa precis..."

Sjuksköterskan: "Och ditt efternamn?"

Jag: *bokstaverar det med*

Sjuksköterskan: "Men gud vad fint namn du har!"

Jag: *undra vad hon heter :S säker något jättefult om hon reagerar så här på mitt namn...*


Hahaha, det var en upplevelse! Brukar inte få den reaktionen... Jo, föresten när jag var bjuden

på middag hos P, så sade låtsasmamman samma sak!


Tack mamma och pappa för att ni döpte mig efter en drottning (tydligen ska hon ha varit en av de vackraste i världen :D) <3


Jag har alltid gillat mitt namn... Det betyder bland annat ljus, mitt mellan namn är skumt... Där är jag döpt efter ett helgon... Så en drottning och ett helgon, inte illa eller?


Jag gillar det, N.R.S. (det låter som någon ryskspiongrej, snart dyker väll J.B. upp (LOL)!)!


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

vad är ditt andranamn? smsa ^^

2008-11-06 @ 23:08:21
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0