där jag hör hemma

Min pappa är på väg till er och jag får inte följa med!

Hur orättvist är inte det? Jag vill vara med er!


Har saknat våra skumma samtal i källaren, bland din fars golfklubbor och din mors symaskin. Har saknat din stora soffa som man kan sätta upp ett tält i och glo på film hela dagarna.

Har saknat din dator där ingenting är omöjligt, där man kan få all den informationen man söker.

Har saknat fyrhjulingarna, motorcykeln, bilarna och alla andra leksaker som finns där...


Har framförallt saknat den där varmchokladen som bara kan göras på er spis (har testat hemma men fattar inte vad den "hemliga ingrediensen" är!)...


Men mu är min kära far på väg till er och jag får vara kvar här, orättvist!


Hämta mig?


Jag lovar att bara ta med en liten väska och att inte gå i affärer för länge. Bara ni hämtar mig... Snälla!


Fast det kommer ni inte att göra...

Nästa gång då...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0