23.23 eller?

Jag fick ett brev idag. Nu tänker ni säkert "Jaha, och?", för alla får brev då och då. Men det här var annorlunda! Det står nämligen inte vem brevet är ifrån...


Man blir faktiskt nervös när man får ett sådant brev, för det kan vara från vemsomhälst!


Så om du har skickat ett brev till mig snälla säg vem du är. Det skulle underlätta saker, väldigt mycket!


Jag ska sova nu, somnade på sista lektionen och missade hela filmen idag. Inte konstigt att jag inte förstod frågorna! Men jag tror inte att jag var den enda som somna, en viss P sov nog också. Tur för mig att ingen upptäckte det!


Men det ska ätas mat snart också för mamma och jag är typ själva ikväll (fjortisar kommer snart), så hon tvingar mig att kolla film och äta "tjej mat" med henne. Eller tvingar och tvingar, det ska nog bli skönt att bara vara vi två. Har nämligen en del saker jag vill diskutera med henne... Paris är en av dem.


För som många av er vet så hade jag planer på att träffa M och N över julen. Nu har det blivit ändrade planer på grund av en del tråkiga omständigheter, så det blir Wien istället för Paris.

Men det får bli snart för jag hade så kul där sist!


Men vad händer (och fötter :P "Ohman humor") när det inte finns tillräckligt med lov på året! Har nämligen ingen lust att missa saker och sen ligga efter, för stressigt!


Men nu ska jag sova i ett par timmar! Natti natti gott folk!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0