Piggelin

OK, eller det är inte ok... Men vi kan säga att det är ok... Då slipper man tänka på alla förvirrande saker och nyheter...


Seriöst, vad är det för fel på mig? Skulle bli överlycklig om någon snäll människa kunde berätta det för mig...
Har så många blåmärken och småsår, glömmer saker (som cykeln i skolan), köper fel storlek
på strumpbyxor osv. ...  
Har nästan ingen koll på hur många gånger jag trampat snett, snubblat över saker eller gått in i saker!
Det skumma är att allt detta började efter det att jag tagit av mig alla mina armband som jag haft på mig sen sexan.

Men någon gång måste man släppa alla minnen och skaffa nya, börja om helt enkelt!


Jag vill ha sommarlov!


Tänk, inga onödiga delprov som ändå inte spelar någon roll, inga läxförhör, inga lektioner! Bara sol, bad och grill :)
Längtar till österrike och frankrike :) <3


Menmen, psykologi förhör imorgon och uppsats + labbrapport + nationelltprov på fredag, kan det bli
bättre? :( 
 
Snälla någon hjälp mig!

Jag behöver något nytt, frisk luft...


Men för att skynda på sommaren lite, så kommer det nu en utmaning till alla :)  
Den som hinner äta flest piggelin fram till dess sommarlovet börjar den 5/6 - 08 vinner ett fint pris :)
Här kommer reglerna :P 
Man ska ha kvar glasspinnen (så att man kan räkna dem) och på den ska det stå vart man köpt glassen och vilket datum man ätit den!

Tro mig det kommer bli ett fint pris :) Alla får vara med :)
(För er som måste veta: priset kommer utformas efter vinnaren så att han eller hon blir nöjd :))

Juste, om du fuskar då jävlar!







Dagens I-landsproblem: Jag har inga hela strumpbyxor till imorgon :(

Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

felet är att du är jävligt trög

2008-05-07 @ 14:44:03
Postat av: Mia

Oj nour, visste inte att du bloggade :D

2008-05-08 @ 13:20:38
URL: http://miamariee.blogg.se/
Postat av: moi

Trög? Ja du, kan du vara mer exakt? Trög betyder ju så mycket?
Fegt o inte våga stå för sina åsikter! Alltså kan denna person inte ha något självförtroende? hur ska det gå för dig när du inte vågar göra det du tycker?
Tycker helt ärligt synd om dig!
Ps ett tips som min pappa lärde mig när jag var liten ?om du inte har något snällt o säga till en människa så säg inget alls!?

2008-05-08 @ 19:45:22
Postat av: Anonym

:`(

2008-05-08 @ 20:04:05
Postat av: moi

seriöst vem är du?

2008-05-08 @ 22:06:49

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0