Kreativ helg

Klarade miljön med perfekta resultat :)
Tur att vi slapp "hon den där", eller hur killar :)


Det känns skönt att ha allt planerat och klart inför den här veckan, inga obehagliga pluggkvällar... trodde jag!
Som sagt så är det prov imorgon, prov på onsdag, redovisning på onsdag och prov på torsdag, visst låter det kul? :(


Inte nog med all plugg men dessutom så står jag inför ett dellemma... ett beslut som jag trodde skulle vara lätt att ta visade sig vara bland de värsta jag varit med om... Jag som bara tar snabba beslut och inte bryr mig så mycket har nu ställt till det ordentligt för mig...


Skönt att helgen varit bra, med tanken på hur den här veckan kommer bli...


På tal om helgen...


Såg filmen 27 dresses i lördags. Den var bra, men det var synd att en och annan scen var taget direkt från Grey's anatomy och så var det ett smörigt (nästan) slut. Jag upptäckte till min fasa att jag var ganska lik huvudpersonen! För varken hon eller jag kan säga "nej" till folk...


Men det bästa med lördagen var nog vädret. För på min sida av staden så ösregnade det :) Jag älskar när det regnar så där, så mysigt och romantiskt på något sätt... Dessutom så känner jag mig så kreativ när det är sånt väder!
Satt och ritade lite barnsligt på en bild med min favoritblomma och mitt favoritdjur :)
Bestämde även hur min t-shirt skulle se ut :)


Frida smsade på söndagen och berättade att hon hade gått och blivit sjuk, med FEBER och allt! :O
Så det blev bara moi, Carro och Malin som fick ha en "oldfriendsgettogether" (som Carro kallade det :P), fast Malin är en rätt ny vän :P
Det hela börjar med att Carro kommer "ca" 10 min för sent :P Sen går hon och jag (Malin hade inte kommit än, då hon varit tvungen att vinka av pojkvännen som bor... någonstans... :)) "ut" till pappas klinik  och jag visade stolt golvet som jag målat :) sen visar jag henne fåglarna som pappa fått (fast nu har en dött :) (fågelfobi)) , då händer detta:


Carro tittar på fåglarna och säger till dem:


 "Vad fina ni är"


Sen tittar hon på mig och säger:


"Såna där kan man köpa på sims :D!"


Jag fattar inte vart hon fick det ifrån, speciellt med tanken på att hon vet att jag inte spelar dator- och/eller tv-spel!


Sen när Malin kommer, börjar "workshopen"  :)
Det tar tid för Carro och Malin att bestämma sig för vad de ska ha på t-shirten, men som vanligt blir de klara med blyertsdelen före mig (jag som hade bestämt mig dagen innan och allt :()


Eftersom jag "segade" så började de med kladdkakan utan mig! Det roliga var att det var mitt kök :P Så kul när de skulle ta fram saker som de inte hade en aning om vart de låg :)
Men eftersom jag inte heller hittade nåt, så fick vi ta muffinformer istället. Så det blev "kladdmuffins" :) Men det var gott ändå, speciellt med jordgubbar och glass till :)


Tack för hjälpen flickor <3 tror att jag fick "the bild" till foton :)


Haha, här är bilder jag inte tänker ha med mig till lektionen :P


                    Det här måste vi göra om :)




Dagens I-landsproblem: Jag har ingen cykelkorg :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: Frida

27 dresses är den bästa filmen :D ÄLSKAR James Marsden

2008-05-20 @ 19:46:35
Postat av: moi

haha hothot är nog svaret :P

2008-05-20 @ 21:37:54
Postat av: Anonym

james marsden är het, men jag tyckte filmen var... för cheesy och det gjorde den dålig:(

2008-05-21 @ 15:24:04
Postat av: moi

jag tyckte också att den var cheesy men det var ju en tjejfilm så då gjorde det inte så mycket :P

om ni vill vara anonyma så kalla er för något, så att jag vet att det är samma person som skriver :)

2008-05-21 @ 19:50:19

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0