det var som ***!

Jag mår bra idag... Då menar jag inte "Jag mår bra" utan jag mår riktigt bra idag :) All stress från skolan känns oviktig och allt annan känns underbart! Jag gillar min nya filosofi den fungerar lika bra som yoga och meditation... Men här måste jag erkänna att jag bara testa dessa ett par gånger och inte sysslat med dem alls, så mycket som det låter. Men jag vet ändå hur den harmonin man får känns!


Sen har det hänt en annan rolig sak :) (hoppas att jag får berätta det här) nästa hela vecka så har Viktor varit hemlighetsfull och nervös. Vilket inte är så likt denna pratglada och stressfria pojke. Så då har moi varit nyfiken som in i (sätt in ett passande ord själv) men han har inte berättat något för mig hur mycket jag än tjatat och surat! Men så idag så kommer han fram med ett stort leende och berättar för mig (jag fick veta först :P) att han tagit KÖRKORT! Så nu är det överraskningar på gång :P nu är det  moi's tur att vara hemlig och planera. Måste ju firas på något sätt :) Men just nu får det duga med ett GRATTIS :P





Dagens I-landsproblem: Jag hittar inte den perfekta plånboken som passar ihop med min nya väska :(

Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

hehe vilken fin bild på viktor ;)

2008-05-23 @ 17:29:24
URL: http://nancymarlenelopez.blogg.se/
Postat av: moi

haha jag vet :P det är han som har ritat den :P (skoj)

2008-05-24 @ 20:35:00

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0