Dagis

Det är något fel på mig :S


Jag har börjat sova när jag kommer hem från skolan... och detta händer exakt kl 18.10 och pågår till 20.10! jag vet inte varför just då men det är något med det klockslaget... det känns så skumt att som om man sov middag eller något... jag som har mobbat en person som sover lite efter kl 22.00 på vardagarna...


Haha, du ska in på ålderdomshemmet och jag ska börja på dagis :P haha vad bara det går...


Men nu när jag sovit bort halva dagen (typ), så har jag saboterat mina planer på att göra klart svenska uppsatsen :( så nu får jag göra den på fredag! Fast har en svag känsla av att jag har lovat att jag ska göra något annat... Någon som kommer ihåg om de fråga mig något föra veckan om att vi skulle hitta på något? Eller har jag lovat någon att jag ska hitta på något med någon? Jag vet att det är något, kommer ihåg att jag sade "ja, fredag går bra!". blir nervös :S


Jordgubbar, glass, grillat (allt), pasta, grapefruit, bananer, nötter, tomater och mycket mer! (Finns bara en person som kommer fatta det här :P)



Dagens I-landsproblem: Mamma säger att jag inte får ha med mig alla de kläder som jag vill ha med mig till österrike :( Hon säger att jag kommer köpa massa kläder där (som vanligt) som jag inte kommer ha plats med sen när jag ska åka hem. :(  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Skåning

hah bäst ju.. att sova på eftermiddagen. sägs att man lever längre då ^^

iaf. österrike. kom till mig på vägen :(

2008-05-29 @ 23:12:46

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0