Överraskning :)

Det börjar med en fråga om en tjejkväll, som jag självklart tackar ja till. Men på grund av "hemligtstämplad" så var jag tvungen att säga att jag inte kunde vara med hela kvällen. Och då får jag höra att allt blir inställt :O Då frågar jag mig själv, varför det blir så när vi var 7 stycken och jag är den enda som inte kan vara med? Då råkar en av mina kära vänner avslöja att det är en överraskning till mig, att det är därför som dem skulle ha en tjejkväll för att fira mig!


Det här är anledningen till varför jag hatar överraskningar, för jag lyckas alltid förstöra dem!
Men jag lyckades ordna upp allt så att det blev av ändå, fast vi blev två mindre... synd.


Så när jag kommer ditt så är Sally och Midz mitt uppe i en förhandling med Midz bror, han ska köpa saker till kladdkakan om Sally cyklar hem och hämtar en film som han vill ha! Det längsta dem kom var att Sally hämtade jackan och satte sig i soffan :P (va duktiga ni är blattar ni kommer säker bli proffs en vacker dag <3).
Sedan kom Liza med sin videokamera och filma oss då vi inte ville det ("OMG dikten" (Midz du skrämde livet ur mig!)).
Tillslut kom Näncy :) hon och hennes stalker ;P  Vi lärde Näncy att spela "Alias" och var grymt bra! Jag säger bara Linus it's over jag har bytt partner :P haha

vanligt så skulle Midz och Liza vara i samma lag, så jag Sally och Näncy fick vara tre men det gjorde inget, för Sally (snilleblixten) läste på fel nr och när jag sa åt Näncy att inte göra som Sally utan läsa rät nr, vad tror ni hon gör? Hon läser på fel nr så inga poäng där heller :P haha och jag hitta inte rätt ord för att förklara sakerna ibland :P Men vi VANN stort också haha


För er som inte tror mig, bildbevis:


                          


När det var dags att gå så kommer de med paket :)the Body shop och undisar :) bra kombination flickor <3 tack för en rolig kväll som fick mig på må bra tankar, det behövdes verkligen efter all smärta <3



Dagens I-lands problem: Var får man tag på en kladdkaka som aldrig tar slut?


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

vad söt du är.
har du msn?
//kille 13.

2008-03-22 @ 15:23:34
Postat av: moi

fan va dryg du är! hahah

2008-03-22 @ 17:00:03
Postat av: Anonym

Man kan ju undra om liza är japan ist för irakie, ser värden igenom en kamera lins

2008-03-22 @ 20:41:46
URL: http://christoffersandqvist.blogg.se
Postat av: Linus

Vadå bytt partner? Vi ägde lite mer på alias skulle jag nog tro..Hahahaa seriöst jag döör Liza och Midia HAHA riktiga talangbarn på alias så roliga alltid dom i samma lag:D... Föresten heta bilder grrrr...

2008-03-23 @ 00:20:02
URL: http://gommanyckelgoran.blogg.se
Postat av: Midia

Jag och Liza ÄGDE EEEEERRRRRRR!!!!!!!!!!!!! ;D

2008-03-23 @ 11:05:23
Postat av: moi

haha
Stoffler- va?
Linus- vi äger lovar! men tänkte på din tjej, hon kanske vill va med dig :P
Midz- var det däför som vi vann med dubbla poäng? :P kolla eran gubbe (svart) och kolla sen våran (röd), vems är i mål? :P

2008-03-23 @ 15:46:43
Postat av: Isabelle

haha Nour! måste bara säga att jag älskar dina reaktioner i telfonen ;) haha! alltid så planerade kommentarer! Du är sköööön :D

2008-03-26 @ 19:10:44
URL: http://Isabellemrak.blogspot.com

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0