Opps

Ojoj, problem... 

Har typ slut po pengar (mobil och kontanter) :( 
Jag som lova mamma att inte göra av med so mycket... 

Men egentligen är det inget problem. För det är ju bara att ringa hem och be om att de skickar pengar med kusinerna (som kommer imorn). För det riktiga problemet är det att om nogon av släkten här for reda po att jag snart kommer att behöva pengar, do är det kört för do kommer de ge mig massa pengar :( 
Och sen kommer de bli sura, för att jag inte bad dem om pengar! 
Do kommer jag bli tvungen att ta emot pengarna! vilket ledder till att mamma och pappa blir arga, för att jag satt mig i den positionen...

Juste... Mamma kommer bli argast, med tanken po att jag lovat att inte slösa (jag bor och äter gratis) :(


Dagens I-landsproblem: Det är för varmt här :( man kan knappt ha kläder po sig :S 

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0