SJUK :(

Utmattning... Fast med feber... Pappa säger att jag måste sova hela dagen idag också om jag vill till skolan idag :(


Fattar inte varför jag inte gillar hans förslag, jag älskar att sova! Men det känns så jobbigt finns massa annat jag kan göra, eller rättelse många andra jag vill vara med...


(skumt, grannens gräsklippare låter som en mobil som vibrerar)


Men jag sover... Har sovit över 24 timmar sen igår!


Vilket belönas med jordgubbar och glass (pappas sätt att se till att mina halsmandlar inte blir sjuka (dåligt immunförsvar)) och yoghurt (kan fortfarande inte tugga :(). Visst låter det som om jag haft en bra helg?
 
Jag ska försöka göra klart svenska uppsatsen så jagkan ha kul i veckan istället. Men det kan bli lite svårt då jag inte börjat :$  Men å andra sidan så har ingen annan gjort det heller :P Fast jag har ju alltid börjat på skiten dagen innan vi har skrivningen så det borde gå att göra klart den idag, dock kommer den bli skum då jag har feber... Äh vem bryr sig, jag kommer ändå inte få MVG av henne fast jag haft MVG på allt annat... Jag lovar, hon hatar mig! Jag vet inte varför men hon gör det :(


Österrike om 2 veckor! Så nu kommer det PEZ-listan :P Jag kan inte lova något men jag kan försöka fixa lite :P Så vilka vill ha?  Skriv namn (på er :P) smak och ca hur mycket ni vill ha :P 
SOM SAGT SÅ KAN JAG INTE LOVA NÅGOT MEN JAG SKA FÖRSÖKA :D


Men nu måste jag dra innan pappa får hets!  


Musik, soffan, glass, jordgubbar, öppet fönster, filt, yoghurt och feber (har ni andra fattat det än? Eller är det bara en person som fattar det än?)





Dagens I-landsproblem: jag vill till ett kallare land :(


Dagens I-landsproblem nr 2: jag vet inte vad jag ska ha på mig på avslutningen...


Är du en tyst tiger?
Postat av: en tjej som inte heter sara och inte bor i skåne

Det finns ett orakel i skåne vid namn sara, hon ska tydligen ha läkande händer.. testa att gå till henne :$

2008-06-01 @ 15:34:53
Postat av: Grönan

vad tusan är PEZ?

2008-06-01 @ 20:28:43
Postat av: sara

haha pez kan ingenting!!! :D

2008-06-01 @ 22:00:35
Postat av: sara

nej jag skojar jag glömmer alltid bort vad pez är :(

2008-06-02 @ 00:13:05

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0