Novastar goes Swedi

Kollade fotboll man Fanny-banny igår :) Hade Sverigetröja och Sverigearmband! Mamma kollade på Fanny och sa "varför har du Sverigetröja och inte Fanny?" haha (typiskt mamma)!


Då var det dags! Väskan packad, mamma orolig, stora klumpen irriterad, passet borta, pengar i plånboken och hej dås till alla... Imorgon åker vi alla "ungdomar" iväg och alla är oroliga och nervösa för hur det kommer gå egentligen :) Precis som det ska vara! Det ska gås på fest, ses på fotboll, shoppas ordentligt och massa annat kul som det brukar bli (A)


Men först ska stora klumpen klippa sig och kusinen ska hämtas från Hagnestahill och väskor ska packas om för att få plats med ting, som inte ska nämnas här :)


Jag har packat ner nallen som jag fått av Puckobönan, så jag kan ta fram den när saknaden blir för stor :( Och så har jag packat ner boken jag lånat av Pierre så jag kan lämna tillbaka den när jag kommer hem (hoppas att det är ok :)). Har även tagit med almanackan med allas adresser (kommer dock inte skicka något då jag alltid glömmer det :P)


Ska försöka blogga därifrån men kommer då inte använda bokstaven Å, då den inte finns i österrike (tror att det är Å som inte finns)... Men in och titta det kanske kommer finnas ett meddelande just till dig :P Med tanken på att ingen använder MSN på sommaren så vore det ju smart att använda bloggen :) (Jag är såå smart ju!)


Juste, ska försöka komma ihåg allas presenter...


Ok, när jag fått det sagt kan vi ju prata om tråkigare saker...


Jag ska inte träna de söta och underbara flickorna födda 1993 nästa år... Vilket känns blä men jag har tyvärr inget val, måste nämligen ta ett annat lag för "det är brist på tränare"... Jag vill absolut inte sluta (så nu vet alla 93or som läser det här)!


Men har pratat med en person som kan tänka sig ta ett lag med mig :)






Dagens I-landsproblem: Stora klumpen går mig på nerverna för hon är flygrädd! Jävla unge...

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0