Brudtärna :)

För ett par dagar sen (2 dagar) kom min kusin i till oss och sa:

"Nour, du kan inte ha din klänning p mitt bröllop!" 

Nu pratar vi om klänningen jag hade p min 18rs fest (se bild). Ni vet den jag är kär i... 
Jag blev orolig och frgade varför inte...

"för du ska vara en av brudtärnorna, och de ska ha röda balklänningar!" 

JAG SKA VARA BRUDTÄRNA OCH HA RÖD BALKLÄNNING :D 

Det bästa är att jag kommer f klänningen! den är verkligen vacker...





(Som ni ser saknas det en bokstav, det är den bokstaven som inte finns här i österike... bokstaven A fast men en rund grej över. S ni fr tänka er att den ska vara där :P)



Dagens I-landsproblem: Det är s varmt här och jag har snart slut p pengar (igen) plus det saknas en bokstav s jag kan inte skriva bra alls :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: skånesara

dagens ilandsproblem är att jag inte kan smsa :'(

2008-06-22 @ 18:28:16
Postat av: Moi

men skriv här d :P kollar bloggen varje dag :)

2008-06-22 @ 20:47:05
Postat av: skånesara.

okej. vad bra. jag håller på att äta en melon.

2008-06-24 @ 17:25:18

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0