the kiss on your lipps was certainly no mistake!

I know you're probably thinking... OH NO SHE DIDIN'T!  BUT I JUST SO TOTALLY DID IT!

Sorry, har varit med IB:are :P


Söta Johannes fyllde 18 :)


Så det skulle firas inte så stort men ändå. Självklart skulle även jag vara med (vilket var tur (A)).  Så jag tog min febriga kropp och cykla iväg först till Carro och sen till festen. Fick dock cykla hem tidigt då jag inte mådde så bra :(


Men hade kul som bara den... speciellt när jag skulle lära Pär dansa vals och bugg (haha). Lärde mig dock en sak, låt aldrig en kille "dippa" (heter det så?) dig!

Trodde seriöst att han skulle tappa mig! Förstod inte varför han skulle göra det dock, för han hade ju hållit i mig så starkt när vi övade... Men shit vad rädd jag blev! :P


Men nu ska det hämnas :P ikväll blir det jag som ringer när morgonrösten är på topp :P


Haha, lovar att hålla det på dagis nivå ett tag till flickor ;)  Vad söta ni är "dagisnivå" haha



Imorgon ska det klippas :) Är dock orolig och nervös! Vilket jag borde vara med tanken på att jag kommer kapa mer än en decimeter :S

Har gjort det en gång och då gick jag i åttan och fick perfekt resultat. Hoppas det blir samma den här gången också...


Ps. Du är skyldig mig en kyss (A)



Dagens I-landsproblem: Mina nya kläder är för perfekta...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0