Synen, vänner och ja :)

Var och kolla synen idag... Ska ju börja övningsköra :)

Men tanten sa att jag måste göra en ordentlig kontroll senare då min syn inte var så bra :S

Men jag var ju jättetrött ju, hade jobbat, har varit uppe sen 06.00 ju :(

Pappa säger att jag slipper...

Men jag tror att tanten har rätt...


Träffa en del roliga typer idag :)

Känns underbart att ha ett så stort nät runt sig och alla är helt underbara :)


Kändes extra speciellt då en det ringde i mobilen (tack för att du kom ihåg allt) och en väll bekant person frågar om allt är som det ska... kändes skönt att prata ut med någon som vet hur det ska gå till och göra allt perfekt <3

Vad vore världens i all sin glans om inte du fanns? :P 

Låter kul med en resa, övertala mig så kanske jag åker med :P haha

Tack för att du vill vara min vän igen... 

Det är inte alltid man känner så men idag gör jag det... Jag älskar mitt liv! :)


Dagens I-landsproblem: Mitt nagellack går inte bort :(


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0