Sexy

Har köpt massa nytt ju... Nästan för mycket nytt! Vet inte ens vad som är mitt i tvätten :$
Måste kolla storlek och stil för att se vems det är.


Självklart snackar jag om all lingerie som moi har köpt :)


Haha, skulle gärna vissa det men det känns fel att göra det på bloggen :P


Men snyggt är det  och hot :) Känner mig extra glad när jag kom hem med det och kom på att det är en "dirty little secret" för det är ju bara jag som vet, tills jag berättar det :P  


Har köpt annat också :) En snygg grej från VILA (så klart) och ett halsband (fjäril så klart) och något mer som jag inte kom på, men många undisar blev det...


Men behövde det, för jag var värd att köpa allt de där!


Nu ska jag baka något mer... det skulle bli fler kakor, eller kanske tar det imorgon...   



Dagens I-landsproblem: Har inge plats för förvaring av allt jag bakat :(



Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0