prickar

Fredagar är speciella dagar. Det är sista dagen på veckan innan helgen. Det är den dagen som man kan fixa något extra "bara för att det är fredag". Jag har även märkt människor blir snällare på fredagar.


Igår var det fredag! Dagen började överraskande nog väldigt tidigt. Tidigare än vad den skulle ha börjat (med tanken på att jag börjar jobba fem i sju :P). det började med ett telefonsamtal kl 05.45 från en väldigt pigg Pär :P Som ringde och fråga om jag ville åka till badet, där han och Richard hade varit sen 4. Jag som precis vaknat, fattade knappt vad han menade med att det var vid badet. Och inte vilket bad som helst nej utan på landet!


Vi "pratade" ett bra tag :P Sen var jag tvungen att cykla till jobbet. Vilket inte var så lätt då jag hade en smulpaj med mig som jag nästan tappa 2 gånger... Det skulle inte ha varit så bra om det hade hänt...


Eftersom det här var sista dagen på jobbet så kom stor chefen och tackade av mig och Malin, han hade med sig fikabröd, jättegott :) 
Så kul vi hade på jobbet! :)


Eftersom det var sista dagen så fick vi sluta tidigare :) vilket var bra med tanken på att jag skulle på fest i Stockholm. Vilket var kul fast än jag var tröttare än tröttast och Andy bara försvann när han lovat att vi skulle dansa alla danser! Kom hem någon gång mellan fyra och sex, fick sova hos min morbror i Årby. Sov knappt 4 timmar innan en viss person var i farten igen med massa sms :P  


Så det slutade med att jag och Malin gick på stan och sen drog till dem i Vilsta. Fast de var inte där när vi kom :/ Så vi ringde Freddy och satt och drack (Cola och sånt :P) vid caféet tills de kom.


Det blev en lyckad dag. Prata med en person om projektarbetet, så nu har jag troligen någon att vara med bara vi kommer på något att göra :P Sen så var ju det såå kul att hälla vattnet på Pär då han den där sura gubben blev så arg :P


   


Jag och Malin drog vidare hem till mig för att äta sedan blev det "romantiskpromenad" med P&R haha


Visst hade vi kul Malin :P


Sen på kvällen (eller snarare idag)när jag låg och sov, vad tror ni händer då? :P Jo, Päär :P

Vad söt du var, väckte mig och fick mig att bli pigg sedan somnar du själv ett par gånger :P

Samma tid ikväll eller? :P Morgon röst och ben :P


Och idag skulle det ha blivit bad och fotboll... Men vem har 39 i feber och ont i halsen? :(




Dagens i-landsproblem: Fryser i värmen :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

Malin...

Malin...

Malin...

Malin...

2008-07-27 @ 13:42:18
Postat av: Anonym

Svikare, jag vill bada. Du får inte vara sjuk! Fight it!! och träffa mig (a)

2008-07-27 @ 13:43:49

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0