ojojoj

Det finns så söta och roliga killar ute i världen :)


En av dem erbjuder sina skor för att man ska slippa gå barfota ("...vill ju inte att dina fötter ska bli smutsiga...")

En håller upp alla dörrar och drar fram alla stolar  :)

En ringer och frågar om man behöver choklad och någon att gå på bio med :P

En bjuder på glass (gott gott gott)

En som kollar in moi och sen fixar skedar till min och Fannys glass (haha kul det var :P tiger fick man också ;))

En springer efter och frågar om ens nr (modigt men skumt :P)


Förstod inte riktigt vad det var som hände... But I love it :D   


Nu ska det mysas här, väntar på ett trevligt samtal från någon (du vet vem du är ;))


Juste, pappa ska åka till Irak (vill inte) och han vill att mamma ska följa med... Egentligen vill jag inte att någon av dem ska åka ditt. Läskigt ju... Men sen kom jag och miss Awsa på att då kunde ju hon flytta in hos oss tills de kommer hem :) och då kan vi ha besök av trevliga personer :) Vad roligt vi kommer ha :) Fast enda problemet blir att övertala mamma att åka och att Stora Klumpen kommer vara hemma också så man måste ta hand om henne (mata henne och natta henne (som ett barn)).

Vad roligt vi ska ha :)

         


Dagens I-landsproblem: Min cykel är skum... Pappa har skruvat på korgen fel... typ...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Jenny

jenny e jag :D själv?

2008-07-06 @ 23:41:22
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

okej:) på den där"senast skrivna inlägg" listan tror ja;)

2008-07-07 @ 17:10:09
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vem är stora klumpen? =) <3

2008-07-09 @ 21:33:15
URL: http://tortuga.blogg.se/
Postat av: moi

Nansi :P för hon är så klumpig (du vet hon hade sönder bordet, tven och massa annat) :P

2008-07-09 @ 21:41:37

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0