malin skriver :P

Okej... tänk tänk tänk!


Ni är så söta att man vill skjuta och hänga sig SAMTIDIGT


Svettig flicka söker pojke

Nej nje,

Svettig flicka söker ...!


Malin

Malin

Malin


Vi brukade hångla i hennes rum medan vi lyssnade på Cure




Okej, det är sent, det är varmt, jag dör lite för var minut som går, jag är trött, jag har jobbat

(Eller så kan det vara några ögon som förvirrar mig...men så är det inte!! Haha) Jag kan inte tänka, ni får stå ut!


<3


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

Ditt bästa inlägg ever!!

hahaha

Jag är stolt!

2008-07-29 @ 00:39:32
Postat av: moi

och vem kommer den här kommentarin ifrån må tro :P

2008-07-29 @ 01:00:30

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0