Just like Grey’s


Izzy bakade massor med muffins...

Jag bakar allt! Bullar, muffins, kakor, kladdkaka, bröd och så klart kakdeg...

Och mamma blir argare och argare... Finns tydligen ingen plats att förvara allt... Grannen har fått en korg, kusinen har fått och vänner har fått. Ja, till och med fåglarna har fått (säg inget till pappa)...


Nu ska det bakas mer... Undra om jag kan ringa och säga att jag är sjuk...


Dagens I-landsproblem: Englans prins Harry kommer tydligen gifta sig för kronprinsessan Victoria... Eller heter hon "Viktoria"? 


Är du en tyst tiger?
Postat av: Gustav

Du skriver ju bra.

2008-07-18 @ 19:23:09
URL: http://www.myspace.com/spandexfromthegrave

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0