I <3 MY Daddy

Pappa åkte nyss...

Han ska till troligen ett av de farligaste länderna i världen...

Men man måste utmana ödet, leva livet, vara den man är och följa sitt hjärta...


Hata när någon ska ta farväl som om man aldrig kommer ses igen...

"Hej då, ta hand om dig!"

Varför inte bara säga "Hej då, ses om ett par dagar"?

Det är som att säga "Hej då" istället för att säga "God natt"...


Nu får jag, mamma och Stora klumpen hoppas att han kommer hem i ett stycke och vid liv! Annars vet jag inte vad jag gör :(


"Var optimistisk och inte pessimistisk!" (sagt av pappa)



Dagens I-landsproblem: Jag behöver en sån där grej som man fixar saker med...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0