hörlurar önskas

Jag har inga hörlurar :( Vill lyssna på musik, men kan inte... Blir så deppig av det...


Hade 2st men båda är trasiga :(


Lånade ett par (ett tag) men var tvungen att lämna tillbaka dem... Så nu har jag inga :(


Någon som har ett par hemma, som de inte behöver eller som de inte vill ha? (A)
Skulle bli jätteglad då!


Vill så gärna lyssna på MIN musik på jobbet.




Dagens I-landsproblem: Fick inget varmt att dricka idag på jobbet, frös om tårna (massor)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig måndag! :D allt bra med dig? Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-07-07 @ 17:22:59
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: emelíe

Ha en fin dag :)

2008-07-07 @ 17:23:09
URL: http://emilelias.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har ett par headphones eftersom min ericsson gick sönder. =) Jag vet, jag är en ängel.. <3

2008-07-09 @ 21:31:00
Postat av: moi

tacktack <3 ta med dem till jobbet :)

2008-07-09 @ 21:40:38

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0