”Hej, jag ville bara berätta för dig att jag tycker att du är vacker!”

Jaha... Då var det dags igen... vad ska man ha på sig idag då?


Ska på KENT idag :) Ska bli jättekul, grejen är bara det att vissa ska på picknick och jag vill också gå med dem... :(

Men men, får ju se KENT så det gör inte så mycket :)


Problemet är bara det att man får Håkan Hellström på köpet...

Gillar inte Håkan Hellström... Men tror att jag kommer börja göra det efter ikväll... Typiskt...


Så istället för att plugga in alla låtar så sitter jag och lyssnar på Veronica Maggio :P

Hon är såå bra! Fattar inte hur hon kan vara så bra...


Har börjat lyssna på Lasse Lindh (heter han så?) på jobbet. Malin har spelat up alla låtar om och om och om igen på sin mobil så nu är jag fast! Vet inte vem han är än men han är bra! Så nu ska det lyssnas på honom också :P


Tack för smset... :)


Dagens I-landsproblem: Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Yey!! jag är typ.. bäst!!

<3

2008-07-21 @ 19:45:27

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0