har gjort det nu :P

Har kapat håret!


Det är KORT! Men snyggt :)

Galet dock, kapade över en decimeter och 2 centimeter :P


Haha, jag ska såå hoppa på Å-festen! Det kan ju inte vara värre än att kapa håret ;)  


Min familj har haft roligaste reaktionerna på mitt hår...

Stora Klumpen och hennes kompis förstod inte hur jag kunde kapa så mycket på en gång.

Mamma fatta inte att jag verkligen klippte så kort.

Och pappa tycker att jag ser äldre ut :P  


Nu är det bara vännerna som måste se det :P

Före:      Efter:   

Haha! Shit! Vad tycker ni? :P :)


Är du en tyst tiger?
Postat av: saraaa

vad sa dina föräldrar btw? (svara med sms) :$

2008-07-31 @ 00:26:47
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: björn

att fanns en figur med snyggt hår innan men nu har hon lyckas få hanns frisyr att se bättre ut på henne ^^ ;P unbelievable? belive it! <3

2008-09-12 @ 10:37:17
Postat av: Anonym

att fanns en figur med snyggt hår innan men nu har hon lyckas få hanns frisyr att se bättre ut på henne ^^ ;P unbelievable? belive it! <3

2008-09-12 @ 10:37:39

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0