Gunga

Lyckades få ditt Richard med hjälp av Malin (:P)


Min frisör tyckte att det var jättekul när jag sa:

"jag vill klippa mig som honom"


Så när det hade klippts färdigt så cyklade vi iväg till Slagsta glass :)

Hade ju lovat dem att bjuda på glass, som tack :)


 (Pär är sur, har ju hans sked :P)

Mysigt att "hänga på en lekplats"... Bokstavligen :P


Sen skulle det göras ett besök på parken, jag och Pär-Pär kom in men Richard och Malin fega ur. Så vi fick gå ut igen...

Äh vi får ta parken nästa vecka istället :P Vin och kakor? (A)




Livet är som en stor lekplats, lek innan du blir "för stor"!


Är du en tyst tiger?
Postat av: saraaa

jag vill med glass. du bjuder aldrig mig på glass :(

2008-07-30 @ 21:31:50
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0