Filosofi på ett blommigtgolv

Satt och tänkte lite över livet, familjen, vännerna och allt runt detta fenomen. Jag kom fram till oroväckande bra resultat! Kom fram till att vad som än händer så beror det ju på att det finns en annan dörr som är bättre än det man trott tidigare.


Kom fram till at jag kommer uppfylla mina drömmar på ett eller annat sätt, kommer göra allt jag alltid tänkt göra och hitta det jag söker. För om jag tänker efter så brukar jag faktiskt få det jag vill ha och klara av de mål jag helt seriöst sätter upp. Det vill säga om jag verkligen vill det... Jag ska bli den jag vill bli och göra det jag vill göra, för jag är jävligt bra på att göra det jag vill göra!


Det ända jag behöver ha är tålamod och tro!


När en dörr stängs öppnas en annan och om den inte gör det, så öppnas ett fönster!


Livet är som att dansa vals (:P) först går det trögt men när man slappnat av, är det som magi!


  

Dagens I-landsproblem: Vill ha kladdkaka men vet inte om Carrotönten har tid (orkar inte ringa :$)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0