F-E-B-E-R

Jag kan inte tro det!

Jag har gjort det igen...

Men nu är det bakförbud! Inga fler kakor, inge mer paj, inga muffins och inga bullar! Jag får inte ens baka bröd :(


Mamma har satt ner foten och syrran har tagit över köket :(


Någon som har ett kök jag kan få låna? (Carro och Frida när kommer ni hem igen?)


Jag måste hitta ett nytt sätt att inte tänka på det där... Har börjat städa... Hittar dock massa grejer som jag inte vill hitta... Har dock fixat en låda... En söt med lås och ett stort rött hjärta med blommor runt. Ritade en solros bredvid låset (ljuset i mörkret)... Kan inte fatta att 5 år ligger i en låda, långt in i min garderob...


Livet är en enkel dröm som bara går att drömma en gång!




Dagens I-landsproblem: Jag hörde en låt på radion men vet inte vad den heter...

Är du en tyst tiger?
Postat av: Gustav

Kommer du inte till jobbet?

2008-07-20 @ 10:24:53
URL: http://www.myspace.com/spandexfromthegrave

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0