Ett samtal för länge sen…

Kommer ihåg det så tydligt nu...

Hade förträngt det...


Vi prata hela natten lång. Om framtiden, det som hänt, allt vi varit med om när vi var små (små och små ;)).


Jag trodde inte på dig då... Vet inte om jag tror på dig än... Vet bara att du kommer läsa det här (en fågel har viskat i mitt öra att du är inne och tittar då och då...).


Så är du med nu? För nu kommer ett meddelande till dig, så om du ser det här så bryr du dig än, vilket betyder att du kommer göra det du sa att du skulle göra...


Kommer du ihåg det där hjärtat som vi prata om? Kommer du ihåg vad du sa om det? Om du gör det så vet du vad du ska göra... Om inte kan jag ju berätta att det ligger i lådan igen...

Du behöver inte åka hitt men ändå...

//Novastar





a simple red rose









Dagens I-landsproblem: Jag har pengar på kortet igen, inte bra, inte bar alls :S

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0