Saturday night feber

Ja, det var så det var igår.


Var på 18 års fest hos två väldigt värdefulla personer <3
Det blev väldigt lyckat. Träffade många kompisar som jag inte träffat på länge. Dessutom fick jag uppleva hur fort andra kompisar blev fulla :P (Ni vet vilka ni är :P)


Men så klart så kan inte en kväll sluta perfekt, för det är tydligen emot naturens lagar! Vid 12 slaget så upptäckte jag att febern från morgonen hade återvänt :( Som tyr var så hade jag inte druckit något. Ja, gott folk, jag var nykter :P

Men ändå dansade jag mer än de flesta :P Det kallas för att "kunna slappna av och vara sig själv"!


Det uppstod många chokade ögonblick igår (kom jag på). Som när jag och Amanda dansade runt en sopkvast för att visa hur Lena Ph gjorde när hon sjöng "det gör ont". Det var också då som jag fick två roliga kommentarer. Den första var "varför är du inte en blondin med jättestora bröst?". Det var så kul att höra det från en väldigt full vän som såg ut att behöva lite hjälp med att resa sig upp :P
Den andra kommentarer vet jag inte vart den kom ifrån riktigt, för det var tre olika personer som sade det. Men den var riktad till Amandas och min dans runt sopkvasten :P
fast nu vill jag inte berätta vad det var för  kommentar...  Aja har man sagt A måste man väll säga B... "jag önskar att jag vore stången..."


Det skulle dock ha blivit mer dans om jag inte hade så mycket träningsvärk från de 100 armhävningarna och de 100 situps som jag var tvungen att göra på idrottslektionen i fredags (bara för att jag är allergisk mot vattnet i badhuset... men det var kul) :)


Men som sagt festen blev väldigt lyckad! Bra jobbat Fancy och Vim <3


Men vill ni veta vad? Min och Mattizgårdens fest kommer knäcka skiten ur allas fester =) Eller hur mattizgården? (ps Adam är söt :) om jag får säga så utan att du slår mig (A)ds)


Hmm... Det var något som jag ville skriva om... har glömt bort det nu :( aja typiskt mig :)



Dagens I-lands problem: Jag får inte in bandit 106.3 på min radio längre :(
_________________________________________________________________________________________

Party like a rockstar <3


Är du en tyst tiger?
Postat av: Dr.Linus

Aaaa det var en kul kväll =) Bra att du tyckte om kommentarerna!

2008-02-10 @ 21:47:32
URL: http://gommanyckelgoran.blogg.se
Postat av: sara

jag vet vad du glömde!!!!!!!! du glömde säga nåt om mig :$

2008-02-10 @ 21:51:28
Postat av: Matilda

Klart han är söt, han är ju min pojkvän ;) haha!

2008-02-11 @ 10:27:55
URL: http://mjofsen.blogg.se
Postat av: sara

jag äter spenat

2008-02-11 @ 19:15:26

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0