Önskelista

23 dagar kvar till den stora dagen :)
Så pappa bad mig skriva en önskelista :)  Precis som när man var liten... Stackars pappa, han är inte så glad över att hans lilla fighter fyller 18 :)


Eftersom alla frågar vad jag vill ha i present, så tänkte jag vara snäll och lägga ut den här :)  Snällt va? :P
Självklart har jag tagit bort alla töntiga och pinsamma saker :P


Så här kommer den:


Min önskelista

  • Ett akvarium (med riktiga fiskar)
  •   Egen dator (acer)
  •   Hoppa falskärm
  •   ETT RÖTT PARAPLY 
  •   Ny mobil (om jag klarar av att göra mig av med den jag har nu (kär))
  •   Smycken från " pearls for girls"  (exempel på en av de jag vill ha se bilden obs! de är bara hängsmycket...)

  •   The Bodyshop (min ros-parfym är snart slut :P)
  •   Blommor :)
  •   Att Sara kommer hitt (var bara tvungen att skriva det...)
  •   Snygga svarta ramar som man kan ha foton. Så jag kan ha dem på min väg... (vart hittar man alla snygga ramar?)
  •   Prydnads fjärilar (som finns på "underbara hem")
  •   Fia med hutt :P
  •   Ett schackspel i glas :)
  •   En bok om choklad och saker man kan göra med det (då menar jag saker som i baka :P)
  •   Nya converse :)
  •   En digitalkamera som passar ihop med "min" videokamera

Hmm... Det var nog allt... Men om jag kommer på något mer så säger jag till :P


Dagens I-lands problem: Varför finns det inget hem för oönskade syskon?


Är du en tyst tiger?
Postat av: :)

Hej sitter på körskolan och skriver från mobileo ;) bra lista

2008-02-20 @ 17:44:26
Postat av: A

Tjenixen :) Trevligt att hitta hit också !

2008-02-28 @ 20:44:10
Postat av: Aina

Ja just.. du kanske inte vet vem "A" är.

2008-02-28 @ 20:44:39
Postat av: Caroline

HAHA! Jag vet vad du ska få av mig =D

2008-02-28 @ 21:35:01

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0