Bär den med stolthet

Idag fyllde Nancy 18 :) Ett stort grattis till dig, Fancy <3
Så det första jag gjorde idag var att gratta henne :)


Sedan var det dags att träffa mina små söta basketspelare (som jag inte har träffat på länge!). Drog på mig coachtröjan med stolthet och drog till baskethallen. När jag kom dit blev det många kramar och "saknat dig" och självklart "varför har du vart sjuk så länge?" :) Det kändes det underbart att få träffa dem efter alla förkylningar och prov!

Det blev en väldigt spännande match! Det började med att vi låg under med 10 poäng och slutade med att Amina, med en duktig försvarare på sig, kastar iväg bollen från 3 poängs linjen då det bara är 7 hundra delar kvar på matchen... OCH HON SÄTTER DEN! Så vi vinner matchen med 2 poäng :) Det var en riktig once in a lifetime grej!
Det var en riktigt bra match bra jobbat tjejer (fast ni kommer dock inte se det här då eran smarta coach (moi) inte talat om adressen för er)!


Jag har hamnat i skiten igen :( och allt är Fannys fel (:P)...
För på samma sätt som man inte bjuder en nybliven nykter alkoholist på alkohol, så säljer man heller inte kakor till en nybliven kakfri kakolist!

Hahaha... Det roliga är nog sättet som jag köpte kakorna på :P  Vi stod utanför sporthallen och väntade på Mattizgården, då jag räckte över en 50-lapp i smyg till Fanny medans vi båda tittade runt så att ingen skulle lägga märke till oss... Sedan blockar jag snabbt fram burken ur hennes väska och slänger ner den i min väska... Tittar snabbt runt för att försäkra mig om att ingen sätt oss! VADÅ SMUGLA?!  Man kunde ha trott att det fanns annat i burken än kakor :P eller hur Fanny ;)


Hmm... Hur är det  man säger... "Tar man inte första kakan, så kan man heller inte ta andra kakan..."
Å andra sidan så har jag en hel burk kakor i väskan...



Dagens I-lands problem: Finns det något sätt som man kan få någon annan att göra ens läxor utan att det ska vara fusk?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0