vadå borta? ^^

Ichigo //pluggar säger:

det va rjordbävning i skåne. undrar du inte hur jag mår. :( tänk så är ajg död :'8


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

va?


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

ofta :S


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

hur mår du?


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

efter som du skriver till mig så antar jag att du inte är död :P


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

<33


Ichigo //pluggar säger:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4004352.ab men jo


Ichigo //pluggar säger:

haha


Ichigo //pluggar säger:

jag vaknade typ.. "oj. det är jordbävnng"


Ichigo //pluggar säger:

så lägger jag mig igen


Ichigo //pluggar säger:

sen ropar morsan "SAAARAAAAA VAD SKA VI GÖRA"


Ichigo //pluggar säger:

jag bara "chilla mannen, det är lugnt.."


Ichigo //pluggar säger:

sen typ springer hon runt som en höna i lägenheten och säger att hn inte vill dö i nattlinne


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

LOL


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

söta ni är


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

Hahahah


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

jag lägger upp detta på bloggen :P


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:

hela samtalet :P


Ichigo //pluggar säger:

haha ja ^^


So happy together <3 || It's all good 'till it goes bad || Nu slipper jag tänka "what if"... säger:
:P


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0