sorry, lyssnar på lugna favoriter...

När allt tar slut... När allt tar slut...


Det känns som om jag står i en skog, helt ensam och det enda jag kan göra är att titta upp...


Jag behöver komma ut, ta en promenad...


Men mamma vägrar låta mig lämna min säng! Jag måste bli friskare innan österrike :(


Pratade med M nyss, han påstår att det är mitt fel! Han sade något om kläderna jag hade på jul avslutningen... Något om att de var för tunna för säsongen! Inte undra på att mamma älskar dig! MUPP!


Men jag bryr mig inte för E tyckte att det var snyggt! Och det är de enda som räknas just nu... För att för en gångs skull så klaga inte E på mig! Ni anar inte hur skönt det är (sorry, E, men du klagar xx)!


Funderar på att packa lite nu... Måste ju göra något, kan inte bara sitta på mitt rum och glo på alla fjärilar hela tiden!


Men vad ska jag ha med mig? Tips? (A)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0