skadad gods

Jag fick tillbaka matte D provet idag... Och det gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig :D  Så nu är jag äntligen (nästan) helt av med matte D! Nu är det bara matte E kvar... Yey, NOT!


Det händer så mycket runt mig just nu... Det känns som om jag kommer att bryta ihop snart... Jag orkar seriöst inte mer! Det är så mycket som händer just nu, saker som jag skulle klara mig utan, saker som jag inte vill vara med om...


Jag orkar inte bita ihop längre, måste fixa det här innan det är för sent... Jag hatar att se hemska saker hända mitt framför näsan på mig, när jag inte vet vad jag ska göra för att hindra dem. Jag måste göra något, fort...


Vet inte riktigt vem jag ska prata om detta med, för N vill inte att jag lägger mig i, och resten är redan inblandade och lika försvarslösa som jag är...


Jag vet bara att detta påverkar min vardag då jag går runt och tänker på det hela tiden... Jag känner mig orolig och rädd... Vill inte att det ska sluta så här!  


Jag ska fixa detta! Om det så blir det sista jag gör...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0