Santa baby...

Jag har inte fått någon julkalender i år!

Pappa köper alltid två chokladkalendrar var till mig och min syster. Men i år har vi inte fått några :S


Vad betyder detta? För inte nog med det... Men i år vet jag faktiskt inte vad jag vill ha i julklapp! Jag som alltid brukar ha värsta listan med allt från böcker och kläder till älvor och E.C.!


Men inte i år inte... Pappa frågade efter min lista som jag brukar ge honom den 1 december varje år, men i år fick han ingen...


Vad är det som händer? Jordens undergång? Domedagen?


Jag tror att jag måste lägga mig ner... Börjar nämligen få tankar som "äh, jag kanske inte behöver få några julklappar i år" och "jag vill nog ändå inte ha julklappar i år" i huvudet :S

Som sagt, jag måste nog lägga mig ner ett tag...


Vad är det för fel på mig? Är jag vuxen nu? Jag vill inte vara vuxen *stampar hårt med högerfoten*!


Ååå, nu tog mina sista blockljus slut :( Någon som vet vart man kan få tag på såna? Orkar nämligen inte åka till IKEA...


Juste, köpte mina tre första julklappar idag :D


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

hahaha din jävel. jag köpte okcså mina TRE första julklappar igår :o

kolla vi tänker likadant hahah

2008-12-02 @ 17:48:28
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0